lang lang

» مشتریان ما » فنیکس

مشتریان ما

فنیکس

فنیکس استیج یک شرکت تولید کننده¬ی سازه¬های بالابر، فریم¬های سیستم های سقفی، تراس، سکوهای صحنه و لوازم جانبی در اسپانیا است. در سال 2005 مجددا این شرکت با تغییر کلی در پروژه های آینده، افکار، ایده و تصویر ذهنی وارد عرصه¬ی جدیدی در بازار شد. این شرکت جهت پاسخ به تقاضای مورد نیاز بازار جدید، نیروهای فنی با 20 سال سابقه کار شرکتی و جوانان تازه نفس را به عنوان کارمند خود دعوت به همکاری کرده است. به خاطر اهمیتی که برای مشریانمان قائل هستیم فنیکس به صورت مداوم و پایدار خلاقیت داشته که باعث شده ما به عنوان یکی از پویاترین، خلاق ترین و رقابتی ترین شرکت ها در بازار شناخته شویم که این موقعیت به خاطر تولید و ساخت محصولاتی با کیفیت بالا و ارائه خدمات به موقع مؤثر و قابل اعتماد به تمامی مشریانمان بوده است.

فنیکس استیج

 یک شرکت تولید کننده­ی سازه­های بالابر، فریم­های سیستم های سقفی، تراس، سکوهای صحنه و لوازم جانبی در اسپانیا است. در سال 2005 مجددا این شرکت با تغییر کلی در پروژه های آینده، افکار، ایده و تصویر ذهنی وارد عرصه­ی جدیدی در بازار شد.

این شرکت جهت پاسخ به تقاضای مورد نیاز بازار جدید، نیروهای فنی با 20 سال سابقه کار شرکتی و جوانان تازه نفس را به عنوان کارمند خود دعوت به همکاری کرده است.

به خاطر اهمیتی که برای مشریانمان قائل هستیم فنیکس به صورت مداوم و پایدار خلاقیت داشته که باعث شده ما به عنوان یکی از پویاترین، خلاق ترین و رقابتی ترین شرکت ها در بازار شناخته شویم که این موقعیت به خاطر تولید و ساخت محصولاتی با کیفیت بالا و ارائه خدمات به موقع مؤثر و قابل اعتماد به تمامی مشریانمان بوده است.

فنیکس به عنوان تولید کننده موارد زیر را تضمین می کند:

1- کیفیت

تمام محصولات ما در فرآیند تولید تحت کنترل کیفیت دقیق قرار می­گیرند که این موضوع به سرعت ما را به یکی از پیشروها در صنعت خودمان تبدیل کرده است. کمپانی با انجام پروژه­هایی در سطوح ملی و بین المللی شناخته شده است که شامل  سرگرمی­ها، کنسرت­ها، عبادتگاه­ها، پخش اخبار و تلویزیون(رسانه)، غرفه­های نمایشگاهی ، تئاترها، محل­های ورزشی، استودیو­ها و...... باشد.

2- تکنسین فنی:

در مهندسی پروژه­ها ما متخصص هستیم و انتظارات مشتری­ها را به صورت روزانه برآورده می­کنیم سطح اهمیت و تعهد ما به مشتری و تجهیزاتمان اطمینان از رضایت کامل می­دهد.

3- امنیت

برای اینکه حداکثر امنیت را برای شما ضمانت کنیم در هر مرحله از تولید، محصولاتمون توسط مهندسین ماهر و مجرب طراحی، تولید و آزمایش شده­اند. تمامی محصولات فنیکس با موادی که دارای مقاومت و قابلیت اطمینان بالایی هستند ساخته شده­اند.

4- تطابق اصولی:

تمام محصولات ما با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در والنسیا موجود است تولید شده­اند و توسط  [CE 2006/42] [BGV C1, BGG 912] مجوز دار شده­اند.

هدف ما این است که همچنان به گسترش دامنه محصولات فنیکس از طریق تحقیق و توسعه و سرمایه­گذاری با کیفیت بالا و کارمندان مجرب برای ایجاد بهترین تجریه در مشتریان با اولویت بندی زمانی ادامه دهیم.